cxzdsad

Tot ce vei citi mai jos, ia aminte că face parte din trecutul meu și aproape că nimic din ce am scris nu mă mai reprezintă!

joi, 26 decembrie 2013

Primul blog.

M-am decis ca astăzi să îmi încep activitatea în acest mediu al blog-ului, cu scopul de a-i ajuta pe cei care se simt trişti, fără nicio speranţă, şi care, nu-şi mai doresc absolut nimic. Din păcate, nu pot decât să-i conving că sunt chiar foarte multe persoane în situaţia lor, deci nu sunt singuri. Cu siguranţă vor fi povestite sentimente/momente din viaţa mea care se vor combina cu fictivitatea. Şi nu doar acesta este motivul, ci şi rugămintea tuturor colegilor, care m-au "bătut" la cap zile şi zile să îmi fac un blog, văzând unele creaţii sentimentale de-ale mele. Nu mă aştept să am succesul pe care mi-l doresc în acest mediu, dar sunt mulţumită doar dacă citesc cei care trebuie. Nu m-am gândit nicio clipă la banii câştigaţi de pe urma blog-ului, şi nici nu aş accepta dacă mi s-ar propune, sincer.
Din păcate, în acest blog vor fi foarte multe sentimente de tristeţe, uneori chiar şi bune.
Faccebook-ul este momentan închis, vinovaţi sunt cei fără cei şapte ani de-acasă (cine are aşa ceva, mă înţelege). Cu ocazia asta, pot oferi motivul pentru care mi l-am închis, pentru cei care se întreabă.
Nu cer like-uri la postările mele, eventual puteţi să vă exprimaţi părerea prin votul de mai sus.
În caz că v-aţi lovit de această introducere, vă mulţumesc din suflet pentru vizită!


EDIT: Vă rog frumos să nu mai îmi faceţi reclamă pe site-urile de socializare. Înţeleg că doriţi să afle şi celelalte personae de acest blog, dar îmi faceţi chiar mult rău, astfel primind mesaje în care sunt acuzată că îmi fac singură reclamă. Puteţi să le daţi prietenilor, dar vă rog frumos să-i informaţi şi pe ei de acest lucru. Vă mulţumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-ţi părerea cu un limbaj adecvat.